czwartek, 26 listopada 2020

Urodziny Pana Męża

Dziś mój Mąż obchodzi urodziny! Z tej okazji, chciałabym zadedykować mu ten wpis. Co jak co, ale Mąż udał mi się w życiu nadzwyczajnie! Jest moim najlepszym przyjacielem i partnerem. Należy do pokolenia prawdziwych mężczyzn, którzy żadnej pracy się nie boją. Naprawią zepsute urządzenie domowe i przewiną dziecku pieluszkę. Zadbają o dobrobyt i bezpieczeństwo rodziny, wyremontują dom i ugotują smaczny obiad. Jedyną rzeczą, której mój Mąż nie robi w domu, jest prasowanie, ale ja akurat lubię prasować (jakkolwiek dziwne może się to wydawać). Mój Mąż chodzi ze mną na strajk kobiet i protest czarnych parasolek, a gdybym powiedziała mu, że od jutra on zostaje z dziećmi w domu, a ja idę robić karierę zawodową, nie zgłosiłby ani słowa protestu. Jednocześnie wykonuje bardzo trudny i męski zawód, mierząc się z zamknięciem na niewielkiej przestrzeni z przypadkowymi ludźmi i rozłąką z bliskimi na kilka miesięcy.

Oczywiście nikt nie składa się z samych zalet, toteż i ten Ideał ma swoje wady. Szybko się złości i jest niecierpliwy, a w złości bywa wybuchowy. Czasami nie słucha i jest roztargniony, a czasami działa jak control freak. Kim jest jednak człowiek bez wad...? Jesteśmy razem już 18 lat i jak mój Mąż dzisiaj powiedział, będąc tak długo razem jesteśmy już mieszanką swoich charakterów i usposobień. Gdybyśmy nie byli razem, każde z nas byłoby zupełnie kimś innym.

Dziś życzę mojemu Mężowi - 100 lat w zdrowiu i miłości. Dziękuję, że jesteś! Kocham Cię! 


Taką grafikę Madzia dała Tatusiowi w prezencie.


A taką koszulkę PM dostał od Mikołaja.


Ode mnie trochę inny przekaz...




4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Marynarkowego Męża! Niech mu się równo pływa i bezpiecznie zawija do domowego portu!

    Oraz kolejny raz ja się pytam, kiedy i gdzie można u Madzi zamówić obrazek? Jakiż to dziecko ma talent...! Koszulki również zacne, ostatnia bardzo wymowna ;)
    Miłego świętowania! :*
    novembre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Solenizanta :*
      Co do obrazków... to Madzię trzeba mocno namawiać, żeby pokazała swoje prace. Ciągle jej marudzę, że mogłaby wystawiać obrazki, ale chyba jeszcze do tego nie dorosła, może brak jej trochę pewności siebie. Mam nadzieję, że to kiedyś minie.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Męża!! Dużo zdrowia i radości!! :)

    OdpowiedzUsuń